Świętuj z nami – wydaliśmy pierwszą polską książkę o influencer marketingu!

21 maj 2019

„Influencer marketing od A do Z” to 468 stron naszpikowanych praktyką, case studies i wskazówkami od ekspertów z branży. Powstał we współpracy z marketerami, influencerami, prawnikami, analitykami i specjalistami SEO, aby wycisnąć z tematu 110% konkretów.

influencer marketing od a do z – pierwsza polska książka o influencer marketingu
Zacznij publikować już dziś!
Zarejestruj się bezpłatnie

Musisz mieć tę książkę w swojej biblioteczce jeśli jesteś marketerem, influencerem lub chcesz być na bieżąco z trendami w branży. Dlaczego?
 

To 4 rozdziały pełne praktycznych wskazówek

Autorzy – Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski i Katarzyna Biegun odpowiadają na najczęściej zadawane pytania marketerów:

  • Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem?
  • Jak wykorzystać influencer marketing w SEO?
  • Jak przygotować skuteczną strategię?
  • Ile kosztuje współpraca z Blogerami, Youtuberami i Instagramerami?
  • Czy lepiej działać in-house czy z agencją?
     

Case studies z konkretnymi liczbami

W książce znajdziesz case studies kampanii takich marek jak: ASUS, Coffeedesk, Play, Citi Handlowy, NA-KD, Brand24, ING czy Patronite. Wyłącznie polskie przykłady i twarde dane – ROI, zasięgi i opisy realizacji.

influencer marketing od a do z
 

#InfluencerWhiteList – czyli 200 influencerów, z którymi warto współpracować

Podajemy na tacy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów w Polsce, ze szczegółowymi danymi analitycznymi. Znajdziesz w nim topowe i dobrze znane nazwiska oraz rokujących mikroinfluencerów. Analizę danych przygotowali Newspoint oraz Instytut Monitorowania Mediów.
 

Wypowiedzi ekspertów i bonusy

Zaprosiliśmy do współpracy 36 praktyków i wzbogaciliśmy książkę o ich merytoryczne komentarze. Dowiesz się z nich m.in. jak prowadzić kampanie na TikToku czy Twitchu, jakie są najbardziej efektywne formaty na Instagramie, dlaczego warto korzystać z monitoringu internetu i jak wykorzystać potencjał influencerów w event marketingu, content marketingu czy SEO.

Wśród ekspertów znaleźli się m.in. Ola Gościniak (Jestem Interaktywna), Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), Maciej Samcik (Subiektywnie o finansach), Magdalena Urbaniak (Brand24), Rafał Myśliński i Kamil Natil (Suchar Codzienny).

influencer marketing od a do z

Oprócz książki otrzymasz także pakiet bonusów – wzory umów, raportów, przykładową strategię i szablon briefu. To ponad 70 stron dodatkowych materiałów!

Książkę możesz zakupić tutaj: www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing

Zobacz także
Wasze komentarze (0)
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej whitepress.com i wszystkich jej podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest wspólnie „WhitePress” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 oraz pozostałe spółki z Grupy WhitePress (dalej łącznie: Administrator).

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez WhitePress sp. z o.o. oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.

Czytaj całość
  • Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.